tisdag 5 juni 2012

Vinnaren i min lilla Giveaway


Efter helgens regn- och blåsväder ser de tunga blommande syrenerna ganska ledsna ut. Även om jag blir glad av att titta på dem genom fönstret känns det lite synd att inte kunna vara ute och känna den härliga doften. Men för att göra det bästa av saken har jag låtit några få flytta in. En stor vas på vardagsrumsbordet och en mindre gammal kanna i pysselhörnan. Lådorna som vasen står på är tapetserade skokartonger som ska ut i syrummet och bli resttygsförvaring. Då kan man ju undra varför de står kvar i vardagsrummet? Mest är det nog för att jag tycker de passade så väldigt bra där i hörnan på den gamla stolen. Men känner jag mig själv rätt så har jag nog hittat något annat fint som jag snart kan ersätta dem med.

Då var det dags att presentera vinnare i utlottningen. Alla lappar är skrivna utav mig, vikta av maken och vinnarlotten är dragen av den hängiga sjuklingen som var hemma igår. För er som inte ser namnet på den lilla bilden hittar ni vinnaren här.

Ett stort grattis till dig! 
Maila mig din önskan och en adress så skall jag försöka skicka det så fort som möjligt.

Tack till er alla som var med och ni som inte vann eller inte hann vara med, håll utkik efter nästa utlottning. För visst måste vi ha det igen, jag måste bara komma på någon bra vinst.

Ha en bra dag! Idag är det halvdag för vissa och jag ska luncha med maken innan vi hämtar barnen.

Mia

7 kommentarer:

  1. Grattis till vinnaren! Jag håller tummarna vid nästa tävling :) Ha nu en fantastisk dag!
    //Elin

    SvaraRadera
  2. grattis till camilla!
    ser fram emot nästa tävling, önskar dej en fin dag!

    SvaraRadera
  3. Hoppas att ni får det riktigt mysigt! Stort grattis till vinnaren!

    SvaraRadera
  4. Åhhh, så roligt!!!! Tyckte det stod mitt namn på lappen men var tvungen att kolla in länken också!

    Tack, tack!!

    SvaraRadera
  5. Grattis Till vinnaren saklart!

    SvaraRadera
  6. Stort grattis till lyckliga vinnaren! :)
    Och tack för en riktigt fin tävling!

    Kramar

    SvaraRadera
  7. Attans också... eller jag menar såklart GRATTIS till camilla!! :) Tack för finfin tävling.
    // Sandra

    SvaraRadera

Tack för att du skriver något det gör mig glad!!!