tisdag 9 februari 2010

Beställningar och byxor till mig



Fick ännu en mameluck beställning igår av en bloggare och de skall till Saltaste bönan som vann tävlingen förra gången hon valde då jackan och beställde även ett par byxor med hjärtknappar.



Jag gillar också dessa byxor mycket därför har jag nu köpt ett kraftigare denimtyg och börjat sy på ett par liknande till mig själv. Fler bilder på barnbyxan hittar ni här och på hemsidan.


Dessa har fått två bakfickor med vita stickningar och metallknappar fram. Knapparna är en gåva från en annan sy intresserad tjej som jag jobbade med på H & M.


Färdig byxa kommer att visas på till helgen om jag hinner färdig och ett par andra favvo byxor ligger just nu till klippta på det överfulla arbetsbordet och väntar på att få bli i hopsydda.

Trevlig kväll önskar jag er alla. Själv skall jag äta god mat med min äldsta kompis som jag känt sedan vi var 5 år.

Glöm inte bort min tävling här nedanför.

6 kommentarer:

  1. Ska bli spännande att se den färdiga byxan. Trevlig kväll med kompisen!

    SvaraRadera
  2. Mameluckerna är ju sötaste sött!
    Njut av din kompiskväll!

    Kram
    Cathrin

    SvaraRadera
  3. Vad fina! Jag vill se mer och det nu!

    SvaraRadera
  4. Hejsan,
    vilka söta härliga kläder du syr.
    Är såklart med och tävlar och hoppas på vinst förstås.
    De där mameluckerna var helt bedårande.
    //Camilla

    SvaraRadera
  5. Åhh vilka fina byxor med hjärtan fram :)
    Du är duktigt!

    SvaraRadera
  6. Hej Mia!
    De ser ju ut att bli jättefina byxorna!
    Ser fram emot att få se mer bilder sen:)

    Kraam Jenny

    SvaraRadera

Tack för att du skriver något det gör mig glad!!!