söndag 7 februari 2010

Tävlingsdags!


1.a pris är ett valfritt plagg från Kinoko.

Då var det tävlingdags igen när jag firar att bloggen fyller ett år. Dragning sker på ettårsdagen den 26 februari.


2.a pris är en muddbyxa eller snurrkjol med valfri muddfärg

Byxan finns nu även i svart med svart mudd

3.e pris är en haklapp i valfri färgkombination


Allt ni behöver göra är att svara på 3 frågor om kinoko och svaren hittar ni på hemsidan

1. Vad betyder kinoko på japanska?
2. Vilka två färger finns muddarna i på de blå byxorna och kjolarna?
3. Vad kostar morgonrockarna?

Tävlingsregler:

1 lott- mejla dina rätta svar till mig på info@kinoko.se

2 lotter - mejla svar samt länka till tävlingen på din blogg med en bild från detta inlägg eller (för dig som inte har en blogg) tipsa en vän om tävlingen via mejl.

3 lotter - mejla svar, länka samt bli fast följare på min blogg. Är du redan följare räknas den redan in.

Tävlingen pågår till den 25 februari. Stort lycka till!

25 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Jag har tagit bort detta inlägg för att bloggägarinna skrev svaren och det är ju bra för andra men inte för henne.

    SvaraRadera
  3. Hej Mia!
    Grattis till 1 år med bloggen! Vad kul med tävling!
    Jag är gärna med och länkar från mig såklart (är redan följare av din blogg)! Mailar dig svaren på frågorna strax,

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  4. Hej,
    Smart tävling!!!
    Jag mejlar dig svaren och länkar såklart!

    Hoppas att du får en fin vecka.

    Kram

    SvaraRadera
  5. Åååååhhhh! Vilka underbara barnkläder!!!!! Om jag kunde sy skulle jag göra precis såna där! Jag skriver ut från datorn, använder ett kalkerpapper och så fyller jag i med en calligrafipenna. Kräver lite träning men sen går det som en dans.
    Kram/ Anna

    SvaraRadera
  6. När jag gör skyltarna så klart! Glömde skriva det *hihi*...

    SvaraRadera
  7. Hej Mia!

    Den här tävlingen vill jag absolut inte missa. Du gör ju så fina kläder! Jag norpar 2 lotter, länkar och mailar svaren till dig! Vad spännande... Nu håller jag mina tummar så hårt jag bara kan!

    Hoppas att du får en fin vecka!

    Kram Anna-Lena♥

    SvaraRadera
  8. Halloj igen!

    Norpar 3 lotter, lade till mig som följare med.

    Kram kram Anna-Lena

    SvaraRadera
  9. fantastiskt med en tävling! Hoppas hoppas pinfo@kinoko.se lycka denna gång. Jag har 3 lotter, länkar o skickar email, följer redan bloggen sen innan som du vet ;-)

    SvaraRadera
  10. Grattis till ettåringen! :)
    Jag har inga barn, annars hade jag självklart tävlat. jag överlåter vinsterna till ngn annan och nöjer mig med att gratulera!

    SvaraRadera
  11. Självklart vill jag vara med!
    Jag fixar tre lotter, svar kommer snart, länk fixar jag direkt!
    Jag vet ju hur man gör;-)
    Tack för hjälpen, gick ju finfint, bara man fick veta hur man gör!

    Kram Emma

    SvaraRadera
  12. Hej igen Mia!
    Tack för svaret om Kotten! Jag kom på det sen att det ju finns en i Elsa Beskow böckerna oxå:)

    Vår trädgårdsgunga är av klassisk finsk modell men här i Sverige kallas de nog för Madickengungor:) Jag vill måla den vit senare, men det är tryckt trä så jag får väl vänta några år..

    Ha en trevlig dag!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  13. Jag ar garna med och tavlar. Om tva lotter nu, tre om jag lyckas klura ut hur man lagger till tavlingen i sidospalten. Any tips???
    Svaren mejlar jag dig...

    SvaraRadera
  14. Är med och tävlar med två lotter. Svaren är mailade!

    SvaraRadera
  15. Grattis på 1-års dagen snart! Jag vill ha 3 lotter, för att öka mina chanser :). Jag har mailat dig också.

    SvaraRadera
  16. Hej Mia!
    Klart man vill vara med!! Jag mailar svaren till dig o länkar på min sida. Är naturligtvis följare:) Grattis till 1 år!

    Du frågade om korgarna jag sytt o jag använder volym mellanlägg (stryker på) på yttertyget. Gör jag större korgar brukar jag använda mellanlägg både på foder o yttertyg.

    Kram Marie

    SvaraRadera
  17. Självklart vill jag tävla och jag vill ha så mycket chans som möjligt, så jag länkar, tävlar och följer fast, med Bloglines (bildbevis i tävlingsmailet).
    Tack för en verkligt k r e a t i v blogg- inspirerande och härligt.

    Grattis och lycka till i många långa år till!!
    // Josephine på Kråksång & Mamelucker

    SvaraRadera
  18. Har ju mailat och länkat men inlägget verkar ha försvunnit :(.
    Men självklart vill jag prova lyckan det vet du ju.
    Kram Cia

    SvaraRadera
  19. Nu har även jag lyckats få iväg ett mail till dig. Länkar också, så klart. Följer via bloglovin, räknas det?
    Kram
    Cathrin

    SvaraRadera
  20. Åh vilken toppentävling. Vill självklart vara med. har mailat dig. Länkar självklart samt har börjat följa dig, så tre lotter snor jag åt mig :)

    Kram Linda

    SvaraRadera
  21. Oj, jag missade nästan tävlingen, fast jag älskar ju dina kläder och vill så klart vara med. 2-3 lotter, beroende på hur du räknar. Följer din blogg stadigt fast inte via något verktyg, länkar så klart och mejlar dig strax svaren. Och håller alla tummar jag har!

    SvaraRadera
  22. Jag är med och har mailat!

    Länk till tävlingen finns här: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2010/february/saker-fran-kinokose-25-februari.html

    SvaraRadera
  23. Jag vill också vara med!
    Mailar dig på direkten!=)

    Mvh Anna

    SvaraRadera
  24. Jeg er med og har nettopp sendt en e-post. :o)

    Ha en fin dag!

    Mvh Kirsebær

    SvaraRadera
  25. Jag har mailat dig mina svar och håller tummarna att jag har tur i din lottning :)
    Finns länk till dig i min blogg

    SvaraRadera

Tack för att du skriver något det gör mig glad!!!