tisdag 1 mars 2011

Glasspinnar

Eftersom sommaren är kort och några av mina växter inte hann mogna innan sommaren tog slut förra året, har jag nu redan börjat så lite hemma.

Efter barnens sjukvecka då de i stort sätt inte fick i sig så mycket annat än glass har jag nu många glaspinnar att skriva på.


Plugglådan fungerade halvbra, växterna kom upp lite för olika. Jag försökte plantera små fröer i ena och stora som brukar komma upp tidigare i en annan. Några ville ha locket på ett tag till för att ta sig upp ur jorden medan andra växte så fort att de blev gängliga. Lite plast på några ställen och alla blev nöjda.

Trevlig kväll på er alla som tittar in idag imorgon får ni se den färdiga lampan.

1 kommentar:

  1. Att du börjar tidigt! Hoppas detta tar solen och blommor hit och stannar dem. jag orkar inte mer vinter nu!

    SvaraRadera

Tack för att du skriver något det gör mig glad!!!