tisdag 24 mars 2009

ljuslykta

För en månad sedan jobbade jag min sista helg på H&M, i lördags hade jag en liten middag för några av de jag jobbat med. De hade en present med bla de två lyktorna som står bredvid soffan. De står nära ljuslådan som är klädd med samma tyg som armstöden på soffan, prydnads kuddarna och fotöljen i hörnet. Armstödsskydden är inte bara lätta att ta av och tvätta de är billigt och lätt att byta ut. Perfekt för en barnfamilj eller om man vill tillföra lite färg i en vit soffa. Jag sydde också i tre fickor för fjärrkontrollerna så de slipper ligga och skräpa på bordet. Den mörka mattan var inte den mest praktiska, alla små smulor syns och det tar inte mer än fem minuter efter att den damsugits. Mörka färger är inte alltid praktiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skriver något det gör mig glad!!!