tisdag 7 april 2009

nya familjemedlemmar

Här kommer två nya medlemmar i kinoko familjen. Den övre bilden visar en morgonrock jag sydde till barnnens kusin som fyllde år. Hon önskade sig en fleecerock, jag sydde stora röda stygn runt kanter och fickan för att få den att inte se så platt ut. Jag är jätte nöjd och hoppas att hon också blev det. Morgonrocken kommer att finnas med i kollektionen i höst, men om någon är otålig kan men maila mig på hemsidan, så syr jag upp en på en gång. Pris 450kr

Juliette har en mönstrad klänning i en tunn mjuk bomull ,det är inte trikå. Skön klänning att ha på sig i sommar. Kan kombineras med byxor under när det är kallt. Klänningarna som sys nu kommer att ha en vit klänning under för att få lite stadga. Pris 350kr.stl. 86-122
Det kommer även att finnas till vuxna i sommar. Baby modellen blir lite annorlunda och kommer att säljas med en blöj trosa.


1 kommentar:

Tack för att du skriver något det gör mig glad!!!