onsdag 17 juni 2009

trädgårdsstolar

Jag var på Ikea med barnen i går. Vi tog en promenad, jag och Leonard med vagn och Juliette och Elliot cyklade. På fynd hittade jag två trädgårdstolar som jag tittat på förut. De var nedsatta så mycket att jag var tvungen att köpa dem. Eftersom jag inte har körkort fick Leonard ha två stolar i knät under den 90 minuter långa promenaden. (En liten glasspaus blev det som drog ut på tiden). Papperskorgen var kanske inte riktigt så viktig att ha på en gång men är man där kan man lika gärna köpa allt på en gång.







Stolarna fick varsin dyna i den blommiga tyget Annelie från ikea.

Papperskorgen Knodd hamnade i köket. Fram till i går har skräppåsen hängt på utsidan och färgat dörren rosa i brist på plats.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skriver något det gör mig glad!!!