lördag 13 juni 2009

Trosa marknad igen

Idag var det dags för Trosa marknad. Vi hade tur med vädret, regnet kom vid femtiden när vi packade ihop. Byxorna var mest populära och det kan vara så att man inte riktigt känner att sommaren är här. Tur att jag inte satt uppe halva natten för att sy klart solhattarna.


Barnens slagbord anväds flitigt, rabarberlövet och secondhandramen med prislistan fick följa med igen.

Alla kläder hängde väldigt fint ihop och de nya vita trägalgarna jag beställde i veckan gjorde att det blev ännu finare. Påsarna stämplades med den nya stämpeln som också beställdes i veckan. De på stämpelbutiken var så hjälpsamma och trevliga. http://stampelbutiken.com/ Jag kommer även att använda den till fraktpåsarna.




Juliette står på ett ben och visar höstjackan (från förra hösten) och jeanskjolen. Jag pratade med Maria från Kidzmarket. Hon tyckte att jag skulle vara med till hösten. Då kommer de att vara i Uppsala. http://kidzmarket.se/ Så nu är jag ute i god tid och har bokat plats.




1 kommentar:

Tack för att du skriver något det gör mig glad!!!