tisdag 14 juli 2009

sekretär

Tre sekretärer för 450kr. För det kan man inte ens få ett skrivbord med förvaring på IKEA. En har jag redan målat och flyttat in i.


Stolen är en gammal köksstol min mamma målade om när jag var liten. Jag kommer ihåg att vi hjälpte till och mamma fick ett telefonsamtal och försvann, kvar var jag och min syster och började måla varandra. Mamma var inte glad och vi tvättades med lacknafta. Jag passade även på att klä om en liten lampskärm så att det skall passa bättre in i vardagsrummet.


Juliette och Leonards skall målas och behöver stolar. Gärna en fin pianopall om någon vill sälja.


Det bästa fyndet gjorde vi igår, då vi hittade denna fina 50-tals sekretär till Elliot för 200kr. Den skall inte målas och det kommer att passa bra i hans 50-tals rum. Bilder kommer när jag är färdig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skriver något det gör mig glad!!!