onsdag 19 augusti 2009

Tävling!


Idag när jag stod och hängde upp dessa fickor för att ta en bild till bloggen kom jag på att det kunde bli en rolig tävling: Gissa antalet blivande fickor!
Gör så här: Skriv en trevig kommentar med din gissning. Vill du dubbla dina chanser med två gissningar, länkar du till en av bilderna och tipsar om tävlingen på din blogg. Om du inte har något konto för att skriva kommentarer kan du gå in på kinokos hemsida http://www.kinoko.se/ och maila din gissning istället.
Närmast vinner, vid fler rätta svar blir det lottning. Priset är ett par kinokobyxor i valfri barnstorlek (upp till 110/116). Tävlingen pågår till och med den 6 september. Vidarebefordra gärna tävlingen till alla som kan tänkas vara intresserade.
Lycka till!

3 kommentarer:

  1. Kul tävling, jag gissar på 140 fickor. Och jag länkar så klart!

    SvaraRadera
  2. Hej, jag gissar på 114 fickor och länkar!

    SvaraRadera
  3. Viklen härlig blogg med massa inspiration! Vilken tur att du hittat mig, så jag hittade till dig...
    Vilka härliga barn och ett härligt hem där barn får leva och bo på samma villkor. inte varje dag man ser det när allt ska vara så stylat...
    Ha det gott och håll gaspedalen nere (på symaskinen alltså) *ler*

    SvaraRadera

Tack för att du skriver något det gör mig glad!!!