lördag 15 augusti 2009

torekällberget

Igår blev det en liten utflykt till Torekällberget, barnen och jag tog på oss kläder från Kinoko.
Jag har inte riktigt hittat en plats där kläderna passat in så bra som där. Jag antar att de är lite lantliga, enkla och ganska färglösa. Det gör att de smälter in i naturen. Det enda som är onaturligt är skorna. Juliette med sina silvriga sandaler och pojkarna med sina plastträskor från Crocks.

Eftersom vi missade ponnyridningen fick K vara ponny, barnen köar duktigt på mjölkpallen.

Leonard väntar på sitt fikabröd i det söta bageriet.

Juliette hittar en kofta i lekhuset som hon provar. Jag vill genast hem och sticka, men Leonard måste sy klart koftan innan (äpplet faller inte långt ifrån trädet).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skriver något det gör mig glad!!!