söndag 27 september 2009

jeanskrokar

Hängde upp knoppbrädan i fredags. Eftersom det är mycket vitt i sovrummet tyckte jag att det kunde vara lite roligt om jeansen fick hänga framme så det blir lite färg. Här hänger det faktiskt bara jeans och skall så förbli. Det är något man använder ofta men inte tvättar efter en
dags användning. Nu kan de hänga och lufta istället för att läggas in bland ren tvätt.
Hyllan är faktiskt inte sned, bilden är like konstigt tagen. Sträckan var för kort så jag stod lite snett. Jag har bråttom ibland men hänger upp saker snett gör jag inte.
På hyllan står några gipsstatyer som barnen gjort på rum för barn på kulturhuset, gips på magen jag hade när jag väntade Elliot. Den har mest varit ivägen och jag har många gånger undrat varför jag gjorde den men nu har den en fin plats i sovrummet. Den lilla stjärnramen har en bild på en mjukisdjurspyramid Kenneth gjorde när vi träffade för 12 år sedan.

Jag har köpt murgröna till skåpet i sovrummet och det tillför lite mer färg.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skriver något det gör mig glad!!!