onsdag 2 september 2009

trasig dator

Hej, hej, vi har lite datorproblem darfor har jag inte skrivit pa ett tag. Sitter med min systers dator utan aao darfor ser det lite konstigt ut. Kanske var det tur att datorn gick sonder denna vecka eftersom min syster med man ar har och jag fick ett ryck och borjade mala trappan, vart sovrum, en del av hallen och en del av Elliots rum. Alla rum blev klara men trappen tar sin lilla tid, manga ribbor att mala. Juliette har fatt nya sailor byxor och mina tyger jag bestallde nar jag var pa formex massan har ocksa kommita . Jag bestallde fint prickigt tyg fran Amy Butler sa nu skall det sys prickiga klanningar. Bilder kommer nar vi har en fungerande dator forhoppningsvis imorgon.

1 kommentar:

  1. Kommer de prickiga klänningarna även att sys för vuxna?

    SvaraRadera

Tack för att du skriver något det gör mig glad!!!