måndag 7 september 2009

tyger


Här kommer en bild på tygerna jag beställde när jag var på formex mässan. Det översta vit prickiga och gulvita tyget under är från Amy Butler och det skall bli klänningar. Det blåprickiga skall också bli klänningar och de två fleece tygerna underst skall bli morgonrockar, fleece tröjor och kanske ett par mamelucker till Juliette.
De jag besällde av sa att leverans tiden på Amy Butler tygerna var minst 4 veckor och att jag skulle räkna med att det till och med skulle kunna ta 6 veckor, så jag blev ganska förvånad när de kom på måndagen efter mässan. Jag var lite orolig att jag inte skulle hinna sy några klänningar till kidzmarket mässan i Uppsala. Jag har fått min plats och det är nr 138 framför scenen som jag önskat.
Har ni inga planer då kan ni ta en utflykt till uppsala och gå på marknaden och hälsa på hos pelle svanslös.

1 kommentar:

  1. så fina tyger, spännande att se vad du ska sy i dem. tack för besök hos mig, jag älskar dina, alla är så himla fina!

    SvaraRadera

Tack för att du skriver något det gör mig glad!!!