tisdag 13 oktober 2009

Ett paket

Idag låg detta paket i min brevlåda. Eftersom jag inte vet vem som läser har jag täckt över adressen.
I paketet fanns ett fint inslaget paket och ett kort som jag nu glömde fota. Lägger till det imorgon när ljuset är tillbaka.

I det fina paketet låg mitt ljus som jag vann hos hemma på kråkered. Ljuset tänkte jag skulle få bo i vardagsrummet men det hamnade på toaletten. Trevligt med något som luktar gott när man har gäster.Blomman ser lite ledsen ut men den är på bättringsväg. Titta gärna in i hennes fina blogg så får ni se hennes underbara jugent lampan de satt upp i vardagsrummet här.

1 kommentar:

  1. Heej Mia!
    Vad bra att paketet kom fram och att ljuset inte gick sönder!:) Hade packat in det med mycket bubbel och wellpapp, hihi! Det passar ju jättebra därhemma hos dig!

    Tack för dina gulliga ord om min blogg söta du!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera

Tack för att du skriver något det gör mig glad!!!