onsdag 7 oktober 2009

sailor byxor med röda hjärtan

Bilder på de röda sailor byxorna. Det betyder att de har röda knappar istället för vita. Vill ni se bilder på passform klicka då här så kommer ni till inlägget med de byxorna. Juliette har de vita på sig på första bilden uppe.
Jag har inte ändrat något på mönstret bara dragit åt resåren lite mer. Det ser nästan ut som byxan har höftform men som ni se på första bilden och på de här är sitter de väldigt fint på. Fortfarande finns byxan bara i stl. 98 104 men det är pågång.

Villka är bäst röda eller vita knappar? De är tänkt att de skall ha röda men jag hade inga röda när de första syddes så då blev de vita, men nu är de röda sitter blir jag lite osäker. Jag hade just vant mig vid de vita.

Nu skall jag pyssla färdigt på den blåa klänningen med vita prickar. Den har fått nu design två gånger och nu är tredje förändringen på gång. Hoppas den gör mig nöjd. Bilder imorgon hoppas jag. Jag glömde fota första och den andra hänger här bredvid mig och ser väldigt ledsen ut.

5 kommentarer:

  1. jag tycker både ch är fina, röda knappar ändå skulle jag välja om jag hade beställt, superfina byxor. fast juliettes med vita, mmm, nu tvekar jag, är kantarellen vit på fickan alltid?, gör som du vill, det blen fint ändå!

    SvaraRadera
  2. Riktigt fina byxor - och hjärtknapparna var väldigt söta på!

    SvaraRadera
  3. Vad kul att du hittade till mej! jag har varit här ett par gánger och tycker att du gör sá mycket fint och tar sá bra kort. Du har ju mycket fina modeller ocksá.

    SvaraRadera
  4. Jag gillar dem bäst med röda knappar, men båda är superfina. Måste du bestämma? Du kanske kan göra några av varje?

    SvaraRadera
  5. Ja, jag funderar på att göra några av varje. Man kan alltid vänta med knapparna och sy i dem när beställs.

    SvaraRadera

Tack för att du skriver något det gör mig glad!!!