måndag 28 december 2009

Haklappar på


Eftersom mina barn är för stora för att använda haklapp är det kul att få se hur de ser ut på. Den ena modellen hittar ni hos Nina med bloggen Little Perky där vi gjorde ett byte jag fick två fina brocher och hon fick några hårspännen och en haklapp.
De andra två modellerna hittar ni här hos Emma som har bloggen Fembarnsmamman som gjorde en beställning innan jul till sina tvillingar.
Klicka på den förstorade texten så hittar ni till de söta modellerna.
Vill ni göra en beställning på haklappar eller något annat hittar ni butiken här.

Ikväll skall jag sy klart capen som skall få lite fina stickningar och ett handsytt knapphål det kommer bilder imorgon.



6 kommentarer:

  1. Kan intyga att haklappen är både snygg, välgjord och sitter bra på. Används varje dag hos oss!
    Vilket jobb att göra en brudklänning. Jag är imponerad! Ska bli roligt att få se bilder då den är klar.

    SvaraRadera
  2. Mia, jag har en Babylock evolve. En overlock som kan byggas om till coverlock. Har för- och nackdelar. Men jag är supernöjd med maskinen, krånglar ej. Köpte den i UK. Men industrimaskiner som du har är säkert mkt bättre.
    Hör av dig om du vill ha mer info nån gång.

    SvaraRadera
  3. Fina haklappar! Söta barn också....

    SvaraRadera
  4. Jag är sååå nyfiken på brudklänningen! /petra.h

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Så fina haklappar och jag är såååå nyfiken på brudklänningen:)

    Gott slut - kram!

    SvaraRadera
  6. Haklapparna funkar så bra så! Och dom är ju så fina, blir glad när jag ser dom där på sina krokar i köket! Hilda hämtar ofta sin och vill ha den på sig:-)
    Kram Emma

    SvaraRadera

Tack för att du skriver något det gör mig glad!!!