tisdag 1 juni 2010

Utlottning!


Då var det dags för utlottning av en vit eller en blå sommarkjol. Har fått förfrågningar om den finns att köpa och kommer att försöka lägga in den på Kinokos hemsida i veckan under Mia-Maria där kommer även börserna finnas. Priset kommer att vara 400 kr plus frakt för en kjol. Än så länge finns den bara i stl. 34-38 men större storlekar är på väg, jag måste först hitta någon att prova på.



För er som är nya så ser kjolen ut så här på. Det går även att få kjolen i blått med beige kant om man inte är en vit person. Fler bilder på den blå kjolen hittar ni här.


För 1 lott skriv en kommentar. Har du ingen egen blogg kan du maila mig.

För 2 lotter länka med bilden på kjolen på din blogg. Har du ingen blogg kan du tipsa en vän med ett mail.

För er som inte är intresserade av kjolen, kommer det en till tävling snart där du kan vinna en valfri underdel till ditt barn istället (byxor, shorts eller kjol). Självklart går det bra att vara med i båda tävlingarna om man vill det.
Tävlingen pågår i 3 veckor, sista tävlingsdag är den 21 juni.
Lycka till!!!

Idag packade och städade vi ur lokalen och det kändes lite tråkigt men vi kommer tillbaka en annan dag. Nu är det dags att ta tag i allt som har kommit lite vid sidan av. Barnen har fått flänga runt mellan oss, mormor, farmor och farfar. Lekstugan skall bli färdig och trädgården behöver lite omvårdnad nu när allt börjar växa. Jag har grönsaksplantor som behöver nya större krukor, rosor att plantera ner och så klart havtornsbuskarna. Och beställningar som måste sys. Nu känns det helt plötsligt som jag inte alls har tid att gå och sova men det är ett måste för att jag skall orka med allt.

103 kommentarer:

  1. Jag är gärna med och tävlar. Länkar i högerspalten. Vinner jag vill jag ha en blå kjol (tänker praktiskt) även om den vita är så jättefin. Stl 38. Är väl eg 38/40, men jag får väl dra in magen lite :)

    SvaraRadera
  2. Vill gärna vinna din fina kjol! Blå i strl 34 om man får välja :) Länkar i högerspalten på min blogg!

    SvaraRadera
  3. Åh, jeg vil helt klart være med! 1 lodd til meg:) Ønsker meg blå i str 38.

    SvaraRadera
  4. Åh, vad roligt!! Klart jag vill vara med!! Länkar såklart och hoppas på tur. Storlek 36 blir nog bra och en vit skulle bli så fint...
    Kram Marie
    (Jag lägger bild o länk på min blogg i eftermiddag)

    SvaraRadera
  5. Vilken underbar kjol, självklart vill jag vara med i utlottningen. Har även länkat med bild hit ;)

    SvaraRadera
  6. Åhhh jag hoppar upp och ner!!!! Vill ha vill ha vill ha vill ha!!!! Har länkat och lånat en av dina fina bilder:)

    SvaraRadera
  7. Jag tävlar gärna också, för det är en jättefin kjol!
    Återkommer om jag finner tid att skriva ett inlägg och länka.

    SvaraRadera
  8. Hej Mia!
    Åh vilken generös utlottning, kjolen är jättevacker!! Jag är gärna med o länkar med bild från mig.

    Skulle jag ha turen att vinna önskar jag mig en blå i storlek 38:)

    Ha en bra dag!

    kraam Jenny

    SvaraRadera
  9. Åh jag vill jättegärna vinna en vit marängkjol i 38.

    Jag länkar så klart. =)


    Kram på dig!

    SvaraRadera
  10. Vill gärna vinna en fin kjol! Den vita är helt underbar!

    SvaraRadera
  11. Jag vill gärna vinna en kjol! Den blå tyckte jagf var urfin!!!
    Ha det bäst!

    SvaraRadera
  12. Vad kul att du tyckte om trådrulleställen hos mej. Du skulle ju behöva ett för band och spetsar. Häruppe hittar man dom på "bondauktioner" men jag har faktiskt köpt mina 2 första på Tradera och har sett dom flera gånger där, ett tips bara:)
    Jag hoppar över tävlingen den här gången, kjolen är ljuvligt söt men jag skulle inte bli lika söt i den;) Tävlar gärna en annan gång!
    Kram Cilla

    SvaraRadera
  13. Båda kjolarna är otroligt fina, på dig :) Jag chansar på att det skulle funka på mig också och vinner jag vill jag ha en blå i storlek 34, fast det är svårt att bestämma färg ;) *håller tummarna* Jag länkar i min blogg :)

    SvaraRadera
  14. Klart jag vill vara med, helt underbar!
    Jag länkar såklart!

    (Hilda är såå fin i sin snurrkjol, vippar så härligt när hon tultar runt!

    Kram Emma

    SvaraRadera
  15. Åh, en tävling om en underbar kjol! Jag är med och länkar på min blogg! Vinner jag väljer jag färg och storlek! Tack för tipset om jackan, jag förstår hur du menar :-) Den är snart för liten åt lillan så jag gör inte om den nu i alla fall!

    SvaraRadera
  16. Så klart vill jag var med! Länkar imorgon, ikväll orkar jag inte mera. En blå i storlek 36 skulle jag vilja ha om jag vinner.

    SvaraRadera
  17. Såklart vill jag vara med i din utlottning gumman! Du gör ju bara föööör snygga saker. Jag länkar självklart till din tävling!
    Kram/ Anna

    SvaraRadera
  18. Åhhhh lycka! Jag vill absolut vara med och kör på två lotter! Kram

    SvaraRadera
  19. Två lotter till mig! Mia, du fick nyss en award men nu har du fått en till. Jag gillar din blogg så mkt!

    SvaraRadera
  20. Åååh, lykke! Jeg falt pladask for denne kjolen da du viste den tidligere og nå lodder du den ut. Må ha to lodd takk!

    SvaraRadera
  21. Åhh...hoppas allt är bra med dig! Jag vill gärna vinna en kjol! Äntligen en tävling som är för vuxna! Du gör såå fina saker! /petra

    SvaraRadera
  22. Vilken fin kjol! Vill gärna va med å tävla! /Ida

    SvaraRadera
  23. Tack för "påminnelsen" vill absolut prova lyckan.
    Länkar i bloggen.
    Kram Cia

    SvaraRadera
  24. Å jag skulle så gärna vilja bli så där fin!
    Så jag länkar och håller mina tummar och tår!!

    Kram Mimmi

    SvaraRadera
  25. Å vilken underbar kjol, den vill jag jättegärna vinna! Länkar från min blogg! Kram Helena

    SvaraRadera
  26. jättefin kjol! gillar verkligen den i blått. tacksam för en lott

    SvaraRadera
  27. Självklart vill jag vara med och tävla om en så supersnygg kjol! Med tanke på hur svårt det är att hålla sig fläckfri med en treåring som alltid klättrar och klänger, önskar jag mig helst en blå kjol! Har länkat bilden från min blogg.

    SvaraRadera
  28. Åh sötaste mia vilken delux utlottning!!!! Jag håller tummarna och sprider det vidare ;-) länkar imorgon, nu ska jag försöka sova en skvätt ;-) kram på dig!!!/ Tess

    SvaraRadera
  29. Vilken fin kjol!! Klart man vill vara med i den utlottningen :) Jag länkar till dig på min blogg. Jag är en vit person så skulle jag ha turen på min sida så är det vit kjol som mer än gärna skulle få flytta hem till mih :)

    SvaraRadera
  30. Vilken fin kjol! Jag är gärna med och tävlar! /Therese

    SvaraRadera
  31. Vill hemskt gärna vara med i utlottningen av den fina kjolen!

    Länkar från min blogg.

    Trevlig helg!

    Maria

    SvaraRadera
  32. Vilken underbar kjol du lottar ut! Självklart vill jag vara med och tävla om den. Jag vill gärna ha en vit i strl. 38 om jag vinner. Jag länkar även från min blogg.Trevlig helg!

    SvaraRadera
  33. Jättevacker kjol! Jag är gärna med och tävlar om den blå i stl 38 :)

    SvaraRadera
  34. Vilken underbar kjol! Jag är är sjävklart med och tävlar.
    Jag har länkat från min blogg med bild. Hoppas att det blev rätt. Jag är ganska ny bloggare :)

    SvaraRadera
  35. Denna hoppas jag på att bli lycklig ägare till. Och om jag skulle vinna har jag ju en perfekt anledning att kämpa med vikten så att jag går ner några storlekar *skrattar*. Länkar hit direkt!

    SvaraRadera
  36. Oj Oj, detta vill jag inte missa. Har länkat på bloggen för extra vinstchans ;o)

    SvaraRadera
  37. Är gärna med på 1 lott. Jag kan stå modell för stl 40, blå skulle jag önska!

    SvaraRadera
  38. Otroligt snygg! Jag är gärna med och tävlar!

    Mvh
    http://gratistokig.blogg.se

    SvaraRadera
  39. jag vill vinna den vita kjolen i storlek 38/40 till min dotter den är så vacker

    SvaraRadera
  40. Oh, jag vill gärna vara med och tävla! En vit i storlek 38 blir nog perfekt. Givetvis länkar jag till tävlingen!
    Nu är det bara att hålla tummarna!
    Ha det gott!
    Kram
    Ellinor

    SvaraRadera
  41. Åhh den vill jag vinna! Så fin, gillade den vita jättemycket. Skulle vara fin till midsommarfesten.
    Fin blogg du har och så mycket fint du gör!
    Kram Anna
    jag länkar såklart.

    SvaraRadera
  42. Jag vill vara med. :D

    bloodsband@live.se

    SvaraRadera
  43. Jag vill gärna vara med och skulle vilja vinna den vita i storlek 36.

    SvaraRadera
  44. Kanonfin kjol! En sådan skulle jag vilja vinna!
    Tror att en blå skulle vara perfekt....
    Storlek är svårt att säga så här? Vet ju inte hur dina storlekar är...:-)

    SvaraRadera
  45. Åh vilken somrig och söt kjol. Den skulle passa perfekt på alla grillkvällar eller bara när man vill vara lite extrafin.

    Självklart har jag länkat också

    http://lillalillan-lillan.blogspot.com/2010/06/offantligt-sot-kjol.html

    Mail: lilla_lillan@home.se

    SvaraRadera
  46. Är gärna med och tävlar om kjolen. Skulle helst vilja vinna en blå i st 38!/Kristin (hakr0003@student.umu.se)

    SvaraRadera
  47. Hej!
    Jag vill gärna vara med och tävla om kjolen förutsatt att du kan sy den i större storlek som räcker runt mig :-) Lägger länk på min blogg också så det blir väl två lotter. Tack!

    SvaraRadera
  48. Hejhopp! Hittade till din fina sida i kväll. Jag vill också ha chansen att vinna!!! En vit, nej blå, vit, blå, vit, blå.....åh, vad svårt, båda är så fina på sina sätt...

    SvaraRadera
  49. Är så gärna med! Vilken underbar kjol :)
    Har även mejlat en vän och tipsat om tävlingen då jag inte har någon blogg.

    Trevlig vecka!
    Maria Ö/
    hatti_fnatti@hotmail.com

    SvaraRadera
  50. Självklart vill jag vara med och tävla!! Jag vill väldigt gärna vinna en blå kjol, tror att 38 blir bra. Hioppas hoppas! Länkar från min blogg, så 2 lotter för mig!

    SvaraRadera
  51. ÅÅ den kjolen var nydelig! hvis jeg skulle være så heldig å vinne ønsker jeg meg en kjole i str 34, hvit, eller blå ;)

    SvaraRadera
  52. Hej!
    Så trevligt att träffas på galleriet. Hoppas det gick bra för dig de resterande dagarna.

    Jag är gärna med i din utlottning. Jag har ju sett den fina blåa kjolen på, så en sån skulle jag gärna ha själv. För min del blir det bara 1 lott eftersom jag är blogglös just nu.

    Ha det bra!

    yrhedan(snablea)telia.com

    SvaraRadera
  53. Jag har tipsat om din tävling här

    http://molnboanna.blogg.se/2010/june/kjol-216.html

    Jag är gärna med och tävlar, skulle bli en fin present till världens bästa svägerska

    info@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  54. en sån vinner jag gärna!

    kawisen@hotmail.com

    SvaraRadera
  55. oj vad tjusig :) jag är gärna med

    Kram Malin

    SvaraRadera
  56. Jag är gärna med:) skulle vilja ha en vit i storlek 36!

    SvaraRadera
  57. gud vad snygg.klart jag är med..skulle vara snyggt att fira in midsommar i min nya stad

    http://darkbarbieinx.webblogg.se/2010/june/vinn-hos-kinoko-21-juni.html

    chanette_s@hotmail.com

    SvaraRadera
  58. Jag vill vara med och tävla, super fin! =)

    SvaraRadera
  59. Vad fin! Jag är gärna med!

    Mvh, Carita
    turkost@gmail.com.

    SvaraRadera
  60. Åh, vad underbart att hitta hit! Jag kommer inom kort att handla till mina barn från din webbshop. Ska bara försöka begränsa mig...

    Självklart vill jag vinna vacker kjol. Jag länkar här: http://allagodating.blogspot.com/2010/06/finfint.html

    SvaraRadera
  61. Fantastiskt fin kjol! Jag är gärna med och tävlar. Får nöja mig med en lott men hoppas på tur ändå =)
    acwikberg@live.se

    SvaraRadera
  62. Ja jag är jättegärna med och tävlar -vilken fin kjol!

    aina_persson@hotmail.com

    SvaraRadera
  63. Åh, vad gärna jag vill vinna en blå kjol, helst i storlek 34 om det inte är små storlekar :-) Jag länkar.

    SvaraRadera
  64. Vilken sötnos - vill gärna tävla. Om jag vinner skulle jag vilja ha en vit 36:a.

    SvaraRadera
  65. Så fin den var! Ønsker meg en slik en i str.38. Linker også jeg, så da blir det vel 2 lodd:)

    Klem fra meg ♥

    SvaraRadera
  66. Jag vill jättegärna vinna denna vita i storlek 38 :)

    Har länkat: http://majblomma.blogg.se/timeaftertime/2010/june/kjol.html

    SvaraRadera
  67. Jag vill så klart vara med i din utlottning! Länkar från min blogg och följare är jag redan så tre lotter till mig tack :)

    SvaraRadera
  68. Den vita kjolen är ju super söt! Om jag vnn ville jag gärna ha d str: 38!
    Jag har länkat tävlingen här: http://barbados.blogg.se/category/tavlingar.html

    SvaraRadera
  69. åååhh helt underbar kjol... självklart vill jag har 2 lotter... mycket trevlig blogg med massa fina saker att vila ögonen på:-)
    kram

    SvaraRadera
  70. Jag vill gärna vara med och skulle vilja vinna den i storlek 38.
    Länk: http://olelsi.blogg.se/2010/june/vinn-en-vit-eller-bla-sommar-kjol.html

    Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.
    hockeytossan@hotmail.com

    SvaraRadera
  71. Jag vill gärna vara med i utlottningen av en så fin kjol. Länkar för större vinstchans :)
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  72. Givetvis vill jag vara med i din utlottning av den underbara kjolen. Länkar med bild från min blogg!

    SvaraRadera
  73. Hej! Jag vill jättegärna vara med i utlottningen av den fina kjolen. Jag länkar från min blogg. /Annie

    SvaraRadera
  74. självklart vill jag vinna den fina kjolen*ler...kramis semlan

    SvaraRadera
  75. Det var en väldigt söt kjol, tar gärna chansen att vinna den.
    Kram

    SvaraRadera
  76. Den är kanonfin! Jag vill gärna vara med och tävla även om det inte var så länge sedan jag hade tur hos dig... Länkar på min blogg också.

    SvaraRadera
  77. Jag vill gärna vara med och tävla om den fina kjolen! Den är jättesöt i både vitt och blått, svårt att välja =)..men gärna vit i stl 38 om jag skulle ha turen på min sida. Länkar från högerspalten i min blogg. Önskar dig en trevlig kväll. Kram/Lotta

    SvaraRadera
  78. Hej hej!

    Kjolen ser supersöt ut!! jag är gärna med och tävlar om den.
    Håller tummarna =)

    Kram Lena

    SvaraRadera
  79. Fantastisk kjol som jag gärna är med och tävlar om! Två lotter för mig. Hoppas, hoppas!

    SvaraRadera
  80. Jag vill gärna vara med i din utlottning med två lotter.

    SvaraRadera
  81. Hej igen!
    Glömde säga att jag länkar på min blogg, så två lotter på mig =)
    Förlåt om det blir struligt!

    Lena

    SvaraRadera
  82. Hej!! Vilken fantastisk kjol! Den vill jag gärna vara med och tävla om. Jag tar två lotter då jag länkat från min blogg! Jag kommer gärna och hälsar på fler gånger! Helena

    SvaraRadera
  83. Måste prova lyckan och vara med jag också. Länkar självklart. Och är en blå person... (eller mina barn tillåter mig inte att vara en vit...)

    Kram
    Cathrin

    SvaraRadera
  84. En så otroligt vacker kjol! Klart jag vill vara med i utlottningen. Har länkat från min blogg Använt & nytt.

    Kram Outi

    SvaraRadera
  85. Underbar kjol! En lott för mig tack :-) Om jag vinner vill jag ha en vit 36.

    SvaraRadera
  86. Hej!

    Är gärna med och tävlar =)

    Kram Mia

    SvaraRadera
  87. ÅH, vilken ljuvlig kjol! Såklart jag vill vara med o tävla om den! Länkar till dig från min blogg!
    Kram Mia

    SvaraRadera
  88. Jag vill såklart vara med i tävlingen och länkar till dig.

    Kram
    A-C

    SvaraRadera
  89. En sådan underbar fin kjol skulle inte alls sitta fel jag är gärna med och tävlar och länkar viadre på min blogg.

    Min länk hittar du här: http://johannamadeit.blogg.se/2010/june/jag-tavlar-hos-kiniko.html

    Håller tummarna och hoppas på tur.

    SvaraRadera
  90. Oi, oi, oi - jeg har vært litt av bloggnett i det siste pga krampemaling av dører før salg av hus, men denne må jeg jo hive meg på!

    Jeg er så klart med med to lodd - link med bilde på bloggen min :)

    SvaraRadera
  91. Vill gärna vara med vara med i utlottningen. Kjolarna är jätte fina! 2 lotter till mig, tack. Har länkat på min blogg mimelin.blogspot.com.

    SvaraRadera
  92. Ohh så söt kjol!! Vill hemskans gärna vara med och hoppas på en vit 38:a!


    Linda :)

    SvaraRadera
  93. Åh, den här tävlingen vill jag bara inte missa. Jag länkar självklart från min blogg och hoppas att detta ökar mina vinstchanser. Nu är det bara att hålla tummarna.....hårt :D

    SvaraRadera
  94. 2 lotter tack! Kjolen är ju helt underbar ju!!

    Länkar till dig från min blogg!!

    SvaraRadera
  95. En sådan blå skulle vara mycket najs, jag har storlek 36 ungefär :)

    SvaraRadera
  96. Jag Ulla från Piteå Är med......

    SvaraRadera
  97. Hej! Jag tittar ofta in på din underbara blogg med alla fina kläder! En kjol vill jag gärna vinna: en blå eftersom det är min favoritfärg!
    Ha en skön sommar, hälsningar Annica/Lilla Anka

    SvaraRadera
  98. Jag vill gärna vara med i utlottningen!
    heidi.nynas@multi.fi

    SvaraRadera
  99. Hej Mia
    Hur har jag kunnat missa denna fina utlottning. Jag är självklart med
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  100. Oj vilken tjusig kjol! Hoppas jag hinner vara med i utlottningen.

    j-stil@hotmail.com

    h. Jenny

    SvaraRadera

Tack för att du skriver något det gör mig glad!!!