tisdag 22 juni 2010

Vinnaren i utlottningen är...


Vad jobbig det var att skriva alla namn, klippa ut och vika ihop lapparna. Tur att jag fick lite hjälp av Leonard att vika och lägga ner dem i glaset . Nästa gång skall jag skriva ner namnen så fort personen anmäler sig så jag slipper sitta en timme dagen eller samma dag som dragningen är.


Leonard fick även dra vinnar loppan (som han kallad det) och det blev...

Madeleine. Ett stort grattis till dig! Jag minns inte vilken färg och storlek du ville ha men du får titta på hemsidan på torsdag då lägger jag in alla färger och modeller.


En halvfärdig kjol visar jag här och det är den senaste i kjol kollektionen. Vet faktiskt inte vad färgen kallas men den är lite grå,brun beige. Jag har ännu inte sytt fast mudden som kommer att vara vit eftersom det är den mest passande som jag har hemma just nu men jag tror faktiskt att det kan bli fint eftersom spetsen är vit .

Alla tre kjolarna går att beställa med eller utan volang och jag kommer på torsdag att lägga in kjolarna på hemsidan. Då kommer det även att läggas in en rabatt på dem.



12 kommentarer:

  1. Nämen det är ju jag!!! Jag som aldrig vinner något, du må tro du gjort mig glad idag :) Så kul att få vinna den fina kjolen! Ska kika in på torsdag på din hemsida. Stort tack, sitter här med ett stort brett leende, att lilla jag kunde ha sån tur! Tack snälla söta :)
    kram

    SvaraRadera
  2. Grattis! Kjolen är fantastiskt vacker!
    Är det inte en sån där grå/brun färg som brukar kallas mullvad? Jag vet inte säkert, men jag tycker om tanken =)

    SvaraRadera
  3. Grattis Madeleine!
    Nu vet jag också varför Mia var alldeles för upptagen med att svara i telefon!

    SvaraRadera
  4. Ser fram emot att få se de kjolar du ska lägga ut på hemsidan!

    Kram Outi

    SvaraRadera
  5. Hej Mia!
    Grattis till den lyckliga vinnaren och tack för en jättefin utlottning. Den var ursnygg i den färgen oxå.
    Ha en riktigt fin midsommar!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  6. Stort grattis till lyckliga Madeleine som vann den fina kjolen o tack för tävlingen Mia:)

    Måste in o kika på din hemsida på torsdag, den här du visar i gråbrunt (mullvad kallas den väl ibland?:))är ju hur snygg som helst!

    Ha en bra dag!

    kraam Jenny

    SvaraRadera
  7. Grattis till Madeleine!

    Jag vill passa på att tacka för den fina leveransen och speciellt för hårspännena som blir så fina till klänningarna.

    SvaraRadera
  8. Grattis till kjolvinnaren! =)

    Den sista kjolen du lagt ut vara kanonfin, jag giller verkligen den där färgen som jag vill kalla mullvad.

    Vi har kanonväder i Gammelbo och nu ska jag ut och gräva lite där lekstugan ska stå.

    Ha en fortsatt härlig vecka!

    Kraaaaaaam

    SvaraRadera
  9. Stort grattis till Madeleine! Kjolen är verkligen superfin. Perfekt till sommarens kalas =).
    Kram/Lotta

    SvaraRadera
  10. Mia Maria min vän!

    Tittar bara in för att önska dig en underbar Midsommar med dina gulliga barn, ja osså gubben förstås. ;-)

    Kraaaaaaaam,
    Maria

    SvaraRadera
  11. hihi,,,,,,var Notarius Publicus där :)
    Ha en trevlig midsommar
    Håkan

    SvaraRadera
  12. Först ett stort grattis till vinnaren!
    Sen en midsommarkram till dig! Hoppas du får en härlig midsommarhelg!
    Kram
    Ellinor

    SvaraRadera

Tack för att du skriver något det gör mig glad!!!