lördag 11 september 2010

Femårsdag


Igår var det fem år sedan vi gifte oss, men varken Kenneth eller jag kom ihåg det...... tur att vi är lika. Vi har nog tänkt på det i veckan men eftersom vi inte köper eller gör så stor sak av det så glömdes det bort just igår. Vi hade besök av barnens kusin och kvällen var som den brukar vara. Kenneth tog hand om undervåningen och jag målade klädskåpet och städade pysselskåpet. Det kanske inte vad man brukar göra på en fredag men det är så det funkar hos oss, vi anpassar dagen efter humöret och inte aktiviteterna efter vilken veckodag det är.
Som ni ser så saknas det ett barn på fotografiet och det känns lite tråkigt. Men det är ju inget vi kan göra något åt i eftrhand. Vi kanske kan klippa in ett huvud och skriva "ett år senare".

Jag antar att ni har lagt märke till att sidan inte ser ut som den gjort tidigare. Jag har lite smått panik över hur jag skall lyckas återställa den, eftersom jag råkade ändra mall och inte kan återgå till den gamla nu. Är tacksam för hjälp.

Idag tänkte vi gå på Bondens marknad på Söder, sedan ska jag sy det sista på brudklänningen som ska lämnas imorgon. Det är lite småpill kvar och ett spänne som skall kläs. På kvällen ska vi iväg till en annan trebarnsfamilj på middag. Dessutom har vi en blogg att återställa hur det nu ska gå.
Ha en fin lördag!

10 kommentarer:

  1. Grattis till fem år! Jobbigt med bloggmallen! Hoppas ni får ordning på det.

    SvaraRadera
  2. Grattis på femårsdagen!

    Synd att du inte får bloggdesignen som du vill ha den, men din nya header är i alla fall jättefin!

    Det där med fredagskväll känner jag igen. Min man bygger förstås varje kväll, har vi skötare (som igår) så bygger jag också, annars försöker jag och dottern göra det bästa av situationen. På lördagar brukar han dock komma hem lite tidigare från bygget så tittar vi på Pippi och äter glass hela familjen tillsammans. Jag behöver knappast säga att det ska bli sååå skönt när huset är färdigt!

    Ha en härlig helg! Kram/Annie

    SvaraRadera
  3. Grattis till 5 år.

    Vi skanar två av våra barn på vårat kort Och den som är med kämpar för att komma ur sin klänning på alla kort ;).

    Hoppas du lyckas få ordning på bloggen.
    Trevlig lördagskväll.
    Kram Cia

    SvaraRadera
  4. Hej Mia!
    Grattis till era första 5 år som gifta!

    Hoppas det fixar sig med bloggmallen, jag är urkass på sånt så jag kan tyvärr inte hjälpa dig.

    Ha en trevlig kväll!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  5. Hej Mia!
    Ett jättegrattis till era 5 år!! Ni är så himla fina på ert bröllopsfoto.
    Bloggmallar var det ja... Jag gjorde precis samma sak som du, å lyckades inte få tillbaka den gamla utan det var bara att försöka göra det bästa utifrån nya mallen... Tycker ju det borde gå att "ångra" sig, men tyvärr är jag oxå urkass på blogger så jag kan tyvärr inte hjälpa dig! Lycka till :)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Grattis på 5-årsdagen! Vilken underbar bild du har överst på bloggen!

    SvaraRadera
  7. Grattis! Vad fin bilden är. Hur gjorde du för att få fram det röda och behålla det andra svart?

    SvaraRadera
  8. Så ni har också gjört en femma? Grattis till era första 5 år som gifta!
    Finaste par och finaste barn!, kramar!

    SvaraRadera
  9. GRATTIS till 5 år!
    Må det bli många till!

    /Svågern T

    SvaraRadera

Tack för att du skriver något det gör mig glad!!!