söndag 28 november 2010

Flaskor

De här fina gamla flaskorna köpte jag då jag besökte tre små rum förra veckan.

med porslinslock..
Olika fina turkosa toner ger lite färg i vårat hem som annars är vitt, grått och svart.

I går var min mamma här hela dagen och tog hand om barnen medan jag satt i syrummet bredvid. En ny klänning blev det och lite påfyllning av byxor. Bilder på klänningen och de nya förbättrade byxorna kommer i veckan. Dessutom har jag en fin vinst att visa upp och ett par torgvantar som jag har beställt av en annan bloggare.

Önskar er alla en trevlig första advent, idag börjar vi plocka fram julpyntet.

6 kommentarer:

  1. åh vad fint, älskar turkosa toner! Väntar med spänning på kommande klänningar och annat som du visar upp. Jag ska oxå rota upp lite julpynt nu idag. Bland annat den gamla fina adventsstjärnan i papp som vi haft sen jag var liten. Den ger så varmt och fint ljus. Har aldrig hittat någon ny variant som är lika vacker som den.

    SvaraRadera
  2. Jättefina flaskor! Ja det är skönt att ha mamma iblend. =)
    Ha en härlig första advent.

    Kram Dessie

    SvaraRadera
  3. Gott det är när man får sitta och pyssla lite i fred!
    Härligt med mammor!

    Önskar dig en riktigt go 1:a advent!
    Kramar Mimmi

    SvaraRadera
  4. Vilka fina flaskor och dessutom med riktig porslinskork!
    Hoppas du har haft en bra första avdentshelg!
    Kram/Annie :)

    SvaraRadera
  5. Flaskorna är så fina! Lyckades komma över en likadan på Erikshjälpen för ett tag sedan. Färgen är verkligen ljuvlig och är så fin till det vita.
    Önskar dig en bra start på veckan!
    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du skriver något det gör mig glad!!!