onsdag 29 december 2010

Ett år äldre

Saker man kan göra med halsband:

¤ ha runt halsen när man vill vara fin
¤ hänga på en galge i sovrumsfönstret när man inte använder dem
¤ eller lägga ut så de visar hur många år man fyller

Som ni ser har puffen ännu inte blivit färdig och just nu har jag lagt ett vitt lammskinn på den. Tygdelarna är tillklippta och väntar på att sys i hop men det får vänta ett tag till då jag just nu hellre är med min syster de få dagar hon är i Sverige. Födelsedagen firar vi med bowling och restaurangbesök för nu räcker det med julmat, dessutom är den redan uppäten.

15 kommentarer:

  1. Grattis, ha en superfin dag! Uff vad du är ung, njut av syster och dina söta ungar, kram från oss, snart 2011!

    SvaraRadera
  2. Grattis :)! Hoppas att du får en riktigt härlig födelsedag tillsamman med din familj och din syster!
    Kram/Annie

    SvaraRadera
  3. Grattis på födelsedagen! Vad skoj med bowling och restaurang, jag tror det kommer bli en toppendag. Själv har jag städat mitt sybord. Ha det bra!

    SvaraRadera
  4. Stort grattis på födelsedagen! Hoppas den blir riktigt härlig och vad kul att du får fira med din syster!
    Ha det gott!
    Kram
    Ellinor

    SvaraRadera
  5. Ett jättestort grattis till dig på din stora dag! Bowling och middag låter mysigt tycker jag!

    Vill passa på och önska dig ett riktigt Gott Nytt År, om jag inte hinner kika förbi här igen innan nyåret.

    Maja är så söt i sin fina kjol som du sytt.

    Kram Anna-Lena

    SvaraRadera
  6. Hej Mia!
    Grattis på födelsedagen! Ha det så mysigt med din familj och syrran nu! Kul att hon är på besök, det är väl hon som bor i NY?

    Ha ett riktigt GOTT NYTT ÅR om vi inte hörs innan 2011!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  7. Hej! Grattis på födelsedagen! Jag fyller samma som du nästa gång, men jag får vänta tills i sommar innan det är dags. Självklart får du låna bild från mig, tyvärr är det ju inte så bra bilder, men det gör kanske ingenting. Ska skaffa en bättre kamera och kanske lära mig ett och annat efter det :-) Kram och gott nytt år, snart dags nu!

    SvaraRadera
  8. Har hört att trettitvå är en underbar ålder!
    Stort grattis! Hoppas att din dag har varit alldeles underbar!

    Varma Kramar Mimmi

    SvaraRadera
  9. Stort grattis i efterskott! Hoppas din dag blev riktigt fin och trevligt.

    Kram
    Cathrin

    SvaraRadera
  10. Grattis en dag i efterskott!
    Hoppas dagen var alldeles underbar!
    Härligt att du släpper annat o bara myser med din syster nu när hon är hemma!
    Passar på att önska dej ett riktigt Gott Nytt År!!!
    Kram Cilla

    SvaraRadera
  11. Grattis gumman! Hoppas att du har haft en supertrevlig födelsedag och jul för den delen!

    Kraaam/ Anna

    SvaraRadera
  12. Stoooooooort Grattis!!!!! Och vilken fiffig bild på dina unga år, hihi.

    Kraaaam aka

    SvaraRadera
  13. Stort gtattis från mig! Lite sent, kom i kontakt ned bloggvärlden idag efter juluppehåll, mycket att ta igen! Hoppas din dag var härlig!

    SvaraRadera

Tack för att du skriver något det gör mig glad!!!