onsdag 16 februari 2011

En vinst till mig



Jag har vunnit ännu en tävling och den här gången hade jag turen hos Lilla Tussilago. Vill ni till butiken och beställa en egen hittar ni den här. En söt griffeltavla i form av ett hus med blommig ram. Den har fått en plats i barnens lilla lekkökshörna (vill ni se bilder finns det en länk till höger)och får just nu vara meny.


Ett snöre som håller kritan på plats är nästan ett måste när man har barn och det har tillverkarna förstått.


Hon skickade även med några fina extra presenter. Söta blomknappar från Rice och måttband med jättegulligt fodral.


Idag blir det ett besök i stan men innan det tänkte jag se om jag lyckas få bort tyget på lampskärmen jag hittade på Myrorna i måndags. Kan ni tänka er att jag hade sån tur att det fanns en stor lampskärm som ropade på mig när jag önskade det. En fåtölj fick också följa med hem och en liten taklampa i plåt som ska få lysa upp det nya pysselbordet (som jag ska gräva fram i mamma vindsförråd idag).

Önskar er en härlig vintervit dag.

5 kommentarer:

  1. Hej Mia!
    Grattis till vinsten, vilken söt griffeltavla!

    Tingelingklänningen i förra inlägget är heeelt bedårande:)

    Ha en bra dag!

    kraam Jenny

    SvaraRadera
  2. Det var inga dåliga saker du vann! Grattis.

    SvaraRadera
  3. Hej tjejen med tur!
    Fin fina vinster och härlig loppis lycka!
    Ibland ler livet!
    Hoppas att du mår bra och får en fin dag!
    Kramar Mimmi

    SvaraRadera
  4. Vilken bra dag! Bara fina ting till dig. Grattis!

    SvaraRadera
  5. Grattis till vinsten! Vilken fin blogg du har också!

    SvaraRadera

Tack för att du skriver något det gör mig glad!!!