måndag 21 mars 2011

Kuvert till presentkort

Vi var och hälsade på hos barnens kusiner som har och ska fylla år snart. Med oss hade vi ett varsitt biopresentkort. För att presenterna skulle bli lite roligare gjorde jag egna kuvert av kartongpapper från Panduro.

Jag dekorerade dem med en remsblomma och för att hålla ihop alla delar har jag använt sådana "metallsaker" (jag kommer inte ihåg vad det heter men de brukar vara mässingsfärgade). Tips på blomma fick jag här, därifrån länkades jag vidare hit.

Eftersom jag gjorde dem någon timme innan vi skulle gå blev det två snabba bilder. Jag hade nämligen tänkt visa hur jag gjort dem och hur de ser ut på baksidan men det får vi ta en annan gång.

Önskar er en härlig måndag!

4 kommentarer:

  1. Snygga söta kuvert! Du är så snabb att publicera på bloggen, så jag hinner inte med i att kommentera :-).

    SvaraRadera
  2. Det är ju så mycket roligare både att ge och få fina paket och dessa blev ju kanon, väl avvägd.

    SvaraRadera
  3. Men så fiffigt!
    Jag hade uppskattat dessa korten väldigt mycket, så fina och dessutom handgjorda.

    KRAAAM

    SvaraRadera
  4. Så himla enkelt och så himla fint! I like! :-)

    SvaraRadera

Tack för att du skriver något det gör mig glad!!!