måndag 25 juli 2011

En halvfärdig kofta


Sommar!

Att sitta ute på bryggan och virka en värmande kofta för ruggiga höstkvällar och kalla vinterdagar. Jag tänkte börja redan nu så jag hinner virka färdigt koftan innan kylan kommer.

I helgen har vi varit på sommarens första bakluckeloppis och bilder på sakerna kommer imorgon då jag inte hunnit fota dem ännu. Vad vi ska hitta på idag har vi ännu inte bestämt, det får vädret bestämma. Så som semester ska vara, dagen planeras helt enkelt efter väder och humör.

Ha en bra dag.
Mia

3 kommentarer:

  1. Bra sommaridé att virka i tid till hösten. Är koftan till dig själv?
    Jo, vi har haft det hett nästan hela sommaren. Jag ser fram emot en aning svalare, i hettan orkar man inte göra så mycket.

    SvaraRadera
  2. Vilka ljuvliga färger på koftan! Kommer bli jättefint! Och garnet ser verkligen varmt och mysigt ut!
    Virkning är suveränt på sommaren!:)

    Kram Linda

    SvaraRadera
  3. Ja, ska man hinna klart till hösten och vintern kanske det är dags att börja snart... Jag får nog dra till garnbutiken och köpa garn till vinterhalsdukarn asnart. :-)

    SvaraRadera

Tack för att du skriver något det gör mig glad!!!