söndag 25 november 2012

Söndagsbilden: hål i örat



Storebror har tagit hål i öronen. Det var ett väldans tjatande om det där hålet. Kenneth var lite tveksam, jag var mest osäker på vilket öra hålet bör sitta i och visst tänkte vi lite på vad andra ska tycka. Men storebror struntar i vad andra tycker och det är ju det viktigaste. Jag googlade runt lite och läste både trevliga och mindre trevliga kommentarer från personer med åsikter om killar med hål i öronen. Men nu är det ju så att killar också gillar fina saker som glittrar, i alla fall mina. Så varför ska inte de få glänsa lika mycket som tjejer? Ett hål i vardera öra blev det och de glimmar så fint tycker vi alla.... och ångrar han sig är det ju bara att plocka ur örhänget, inte konstigare än så.

Fler söndagsbilder hittar ni som vanligt hos fabriken.

Mia

8 kommentarer:

  1. Helt rätt tycker jag...!
    Jag har en pojke som helst vill vara utklädd till prinsessa, hela tiden. Och vill han det så ska han ju få vara det!

    SvaraRadera
  2. Fina unge! Klart man ska glittra, oavsett om man är kille eller tjej :-)

    SvaraRadera
  3. Självklart ska han få ha det han tycker är fint!!!!

    SvaraRadera
  4. Fint, oavsett om barnet är flicka eller pojke. Att få glittra är ju underbart!

    SvaraRadera
  5. Varje gör som varje vill, som min farfar sa! Fin är han!

    SvaraRadera
  6. Fint! Och så bra att han får bestämma själv!

    SvaraRadera
  7. Och otroligt snygg frisyr för övrigt!

    SvaraRadera
  8. Klart grabben ska hål i öronen! Som du skriver - ångrar han sig så är det ju bara att plocka ur dom. :)

    SvaraRadera

Tack för att du skriver något det gör mig glad!!!