tisdag 16 april 2013

Små söta tavlor i trä



Ibland packar man ner saker när man flyttar som man sedan glömmer bort.Oftast för att de helt enkelt har  hamnat i en låda med saker som kanske inte är jätteviktiga. Men sen helt plötsligt kom jag på att de där sakerna skulle bli väldigt fina just på det här stället. 

Så var det lite med de här små söta trätavlorna. Jag vet inte alls var de kommer ifrån, förmodligen något från min pappas sida. Söta är de och nu hänger de i en stor guldram. En ram som för övrigt har en mish mash av saker hängades över sig. Några fåglar, silkespappershjul, ett virkat moln och liten "julig" vimpel gjord av tidiningspapper och rödvitrandigt snöre. 

Önskar er en trevlig tisdag! Själva ska vi till BVC på tvåmånaderskontroll.

Mia

2 kommentarer:

  1. ÅH, så superfint!
    Två månader, redan? Ja hej, vad tiden rusar!
    Ha en fin dag! kram elin

    SvaraRadera
  2. Söta, och härligt mix med grejer du har hittat! håller själv på och flyttar på saker och hittar sånt som jag hade glömt, superkul när man hittar nygamla skatter på det sättet!

    SvaraRadera

Tack för att du skriver något det gör mig glad!!!