måndag 6 maj 2013

En blomstrande anslagstavla



När jag var på Stoff & Stil i början på året såg jag en så där underbart fin anslagstavla ovanför ett av klippborden. En sådan som skulle vara jättefin i ett barnrum. Jag hade en bit mdf-skiva kvar i lagom storlek och på den häfftade jag fast ett lager fleece och ett lager blommigt tyg. Sedan tog jag lite olika band jag hittade i gömmorna hemma och häftade fast lite kors och tvärs över brädan. Inget krångligt alls!

Nu ska vi se om jag lyckas få igång bloggen ordentligt igen, den ligger lite och halvsover känner jag. Och jag har ju också varit lite halvslö sedan jag var gravid. Nästan som om kroppen redan då förberedde sig på att jag inte skulle ha tid med annat än att amma, sova och äta. Jag har liksom inte brytt mig om det för det är ju bara några månader som det kommer att vara så här. Men nu börjar Timothy uppskatta sina syskon mer, han har under några veckor inte alls känt för att vara med dem. Men nu märker vi att han ser bättre och faktiskt förstår att de är roliga att vara med. 

Mia

2 kommentarer:

  1. Och med våren och ljuset blir vi alla aktivare,
    t o m myrorna fnattar omkring :)
    Linnéa

    SvaraRadera
  2. Jättefin anslagstavla!

    kram viktoria

    SvaraRadera

Tack för att du skriver något det gör mig glad!!!