söndag 17 november 2013

En blomstrande tapet


Det var ju så kul det där med att tapetsera. Att så lite kan bli så fint.... Så vi slog till på en blommig tapet i Juliettes rum också. Länge har jag tittat på denna men inte riktigt kunna bestämma mig för om den är fin eller lite för mycket engelskt Bed & Breakfast. Kanske är det mest färgerna. Hade det inte varit för att Juliette nobbade alla andra tapetförslag så hade jag nog inte köpt den. 



Färgerna går i härliga pudriga pasteller som nog är lite fint till grått. Så det ska minsann få flytta in lite grå saker i hennes rum. Ifall någon som känner sig sugen på lite Bed & Brekfast-känsla i ett rum så finns den på Rusta. I helgen har vi dessutom satt upp en världskarta som täcker en helvägg i lillebrors rum men den får ni se en annan dag.

Den gamla datorn är helt kaputt. Tur att vi hade beställt en ny dator dagarna innan och att den faktiskt flyttade in hos oss i torsdags.  Jag har ju inte tyckt att vi behöver en ny men det tyckte vissa andra i familjen så vi beställde en. Och mailen funkar nu, dock finns inga gamla mail kvar vilket kanske inte gör så väldans mycket egentligen. Nu får jag ju börja på en helt ny lista istället för den där fulla som jag är så dålig på att rensa. Men jag är ju lite av en samlare och de där mailen som kanske egentligen kunde slängas samlade jag istället på. Fast det fanns ju faktiskt några viktiga mail där också som jag verkligen behövde spara på. Men vem vet, vi kanske lyckas hitta dem igen.

Önskar er en trevlig söndag!

3 kommentarer:

  1. Vad fint det blev! Önskar att jag var lite bättre på att tapetsera, då hade min dotter blivit överlycklig ;)

    SvaraRadera
  2. Underbar tapet! Som en dröm för en liten tjej! Jag förstår att hon ville ha den! Jag kanske "borde" tapetsera mitt syrum med den!? Måste bara först hitta väggarna bakom allt......

    SvaraRadera
  3. ojojoj... jättefin! Vill tapetsera överallt med alla fina tapeter som du visar, gillar massor!

    SvaraRadera

Tack för att du skriver något det gör mig glad!!!