tisdag 4 februari 2014

Virkade luftballonger på tennisracket





Nu är jag ganska så trött på de där luftballongerna och den där hörnan som jag gjort till Timothy. Jag vet inte hur många bilder jag tagit på detta. Det var ju så att jag hade krångel med bilderna. De har liksom fått sig ett annat utseende när jag fört över dem till bloggen. Jag funderade till och med på att köpa ny kamera. Sökte på allt men tydligen med fel sökord. För till slut hittade min kära man svaret. Då släppte flera veckors frustration över varför bilderna inte blir som jag vill i bloggen.  En inställning som jag inte gjort men som vi bara behövde ändra. Och här hittade vi svaret ifall någon annan har samma problem. 

Och allt detta krångel mitt i planerande av nya hemsidan och allt som ska fotas, köpas in och sys. Det finns liksom inte tid för det just nu. Det räcker ju med att jag behöver öva på att ta foton. Att sitta framför en dator är inte heller min grej, och de senaste dagarna har det blivit många timmar där.

Åter till luftballongerna som jag hängt upp. I vardagsrumshörnan sitter de fast i ett gammalt tennisracket som jag vi haft stående i trappan. Luftballongerna hänger över en liten myshörna som är Timothys alldeles egen. Hans lilla rum som han älskar, nu ska det bara målas hus och lite annat fix innan det är färdigt. Luftballongerna har legat i en låda och väntat, de virkade jag för länge sedan, se mer här om dem vid intresse.

4 kommentarer:

  1. wow, så fin... och å, så fiffigt med raketen!
    Angående dina frågor så är jag ju verkligen ingen expert, men jag köpte min kamera för ca ett årsedan. En sony som gick på knappt 4000, inget fancy men bra. Mina bilder redigerar jag i photoscape, ett gratisprogram som jag har laddat ner på nätet. Enkelt och lätt att använda, tycker jag.
    Lycka till med funderandet!

    SvaraRadera
  2. Underbar mobilraket!!

    Ser fram emot din nya hemsida.

    SvaraRadera
  3. Hej! Jag har lagt till din blogg på Handuniks blogglista. Hoppas det är ok? Jag lägger till den nya också om din blogg byter adress. Ha det så bra!

    SvaraRadera
  4. ÅÅÅÅÅ vilken fin mobil! Så smart med racket!!!!

    SvaraRadera

Tack för att du skriver något det gör mig glad!!!