tisdag 13 maj 2014

Paket från Kinoko


Jag blir så glad för varje liten beställning. Det är spretigt tema i butiken och beställningarna likaså. Leksaksmat i trä och något kul till kalaset hör inte riktigt ihop men det är finheter på olika sätt som finns på samma ställe.


Sen funderar jag på hur de nya etiketterna ska se ut, och visitkorten för den delen. Och tills jag bestämt mig så är det nu enkla bruna etiketter med svart kantarell och text som gäller. 


Ifall någon undrar vad det är för lång silkespapperspinne som ligger på paketet när ni öppnar beställningen så är det en pompoms-pinne som jag gjort. Du drar isär varje lager för sig och vips så har du en liten liten (10cm) pompom. 



Skulle det vara så att man önskar sig en speciell färg går det bra att skriva i meddelanderutan vilken färg som önskas. Silkespappret runt paketet kan man få i samma färg så man kan göra sig en till pompom som kan hålla den andra sällskap.

Tre färger finns de i och de stora som är 24 cm i diameter. De finns i butiken för 15 kr styck för den som önskar sig enstaka eller ett hav av pompoms som vi har i hammocken

1 kommentar:

  1. Vilka fiiina paket! Å vad kul att du har en butik. Fina paket kommer man långt med tror jag. Kram emelie

    SvaraRadera

Tack för att du skriver något det gör mig glad!!!