onsdag 15 oktober 2014

Finheter i butiken




Sötaste lilla brödrosten i trä till lekköket.


Påsar till kalaset att lägga godsaker och finheter i.


Glassar i bägare.


Gofika i en prickig plåtservis.

Nu har jag fyllt butiken med många fina saker.

Ibland glömmer jag att jag har en webbutik. Men jag blir bättre på att komma ihåg, för jag vill ju dela med mig av allt fint som jag har där. Det är nog det som nu tar tid för mig just nu, att hinna med allt. Och ta bilder med Liten hemma är ju inte så lätt... man måste vara extra snabb. Jag fixar och ställer i ordning och när jag väl ska fota så har han flyttat på något. Men vi skyndar långsamt han och jag. 

2 kommentarer:

  1. Dina bilder är ljuvliga... även om det ibland kan vara klurigt med en s
    assistent. Häromdagen skulle mina katter vara med när jag fotade, men de är ju liksom enklare att slänga ut på nåt sätt!

    SvaraRadera
  2. I came to your blog via pinterest and your crocheted rag rug, but had to have a look around, so many lovely things! I have a very similar polka dot tea set that I picked up second hand in Amsterdam! I would love it if you would join my international linky party, which opens every Saturday night and is filled with lots of great crafters from around the world, and even a Swede here and there!

    SvaraRadera

Tack för att du skriver något det gör mig glad!!!