onsdag 29 april 2015

Virkade chokladrutor


Virkade lite nytt till litens kök. Kände att vi behövde lite mer att fylla kakburken med.  Och enklare än så här blir det ju inte faktiskt. Två bruna fyrkanter och en vit och du har en chokladkaka med vaniljfyllning när du sytt ihop dem.


Och de söta karamellerna och klubborna hittar ni recept på här. Och chokladbollarna här. Och det alldeles underbara mjölkstället i trä med två blå och två gröna träflaskor hittar ni i min butik.


Så då var jag igång igen med bloggen. Har ju en drös med bilder men inte så mycket tid. Och bilderna de är det total kaos med. Kommer liksom aldrig ikapp och blir inte alls klok på varför de inte försvinner helt när jag raderar. Utan för att bli helt av med skruttbilderna måste man radera dem på alla enheter som används. Vilket i mitt fall blir dator, mobil och ipad. Behöver jag ens säga att det blir  fullt i minnet hela tiden också. Någon som är bra och vet en del så tar jag tacksamt emot hjälp. 

Och hörni vilket underbart väder vi har nu. Lite småkyligt men solen inte tittar fram men när den väl kommer fram är det ju underbart. Jag och liten röjer i trädgården och jag försöker inreda lekstugan som jag just nu inte alls känner är mysig. Måste nog leta lite inspiration på Pinterest. 

Önskar er en härlig dag!




3 kommentarer:

  1. Ert leksakskök alltså...! <3
    Och tårtan i inlägget nedanför...!! Wow! Har tänkt flera gånger att jag vill göra en sån men sen dragit mig för att det verkar så svårt. Kanske måste testa i alla fall. Den är ju fantastisk!

    SvaraRadera
  2. De ser goda ut :) Kunde även vara glass, sandwichar. Och runda är ju Oreos. Bara jag skulle ha lite lättare för den där virkningen...

    SvaraRadera

Tack för att du skriver något det gör mig glad!!!