onsdag 27 maj 2015

Om picnic och regn


Mjukisdjur på picnic. Tror alla känner igen sig när det gäller det där med på tok för många mjukisdjur. Vi har inte köpt många genom åren dock har vi fått en del i present. Ganska så många faktiskt. Nu är jag väldans glad att vi sparat några för liten han gillar dem. Det är det han helst kör runt med i vagnen och fikar med. I måndags dukade jag upp lite picnic till dem.


Med sötaste lilla picnikväskan i rotting som just nu finna att beställa i min lilla butik


Sen har jag bakat kringlor till litens kök i velour och pärligt pärlsocker.

Hejsan hoppsan,

Det sägs att maj regnat bort. Inte vet jag men jag tycker nog allt solen skinit en del faktiskt. Undrar om känslan är annorlunda när man är hemma hela dagarna. Det var några regniga dagar då vi knappt gick ut men annars har vi varit ute mest hela dagarna. För liten han bestämmer och vill man slippa 
skrik och bråk är det bara att dra på sig skor och jacka och gå ut. Och ut är bra jag mår ju själv mycket bättre efter långa dagar ute än inne. Tror mer det varit lite mer en väldans blandning på vädret om dagarna. Sol, skugga och regn. Lite så hela tiden.

Finaste onsdagen önskar jag er. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skriver något det gör mig glad!!!