tisdag 15 september 2015

Virkade mustossor


Liten har fått nya små virkade tofflor i mjukaste alpackan.


Två små möss med svarta ögon och liten nos fick det bli.


Och en liten ögla för att kunna dra på sig tossorna med.

Gokväll!


Nu märker man att hösten är här. Solen är det som värmer när man är ute och inne börjar det bli lite för kallt för bara fötter. Och även om jag inte riktigt känner mig redo så känns det ändå ok. Att känna att tiden att fixa bara inne och slippa stressa med allt det där ute som man vill hinna med innan vintern. Och jag försöker nu att få färdigt alla påbörjade projekt. Som dessa små tossor som jag började virka på i början på sommaren. Nu står de redo för kalla golv och inomhus mys.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skriver något det gör mig glad!!!