fredag 27 november 2015

Lite kiosk



Egentligen skulle inte detta skrivas om här, utan mer på instagram (@miakinoko) där jag skulle berätta om de superfina kundkorgarna som  nu åter finns i lager i butiken. 


Men så när jag fotade kommer liten bestämd kille och säger att de sakerna minsann inte skall ligga i korgen och plockar in allt i sin lilla kyl. Och eftersom det var så väldigt mörkt hade jag kameran på stativ vilket gjorde att allt stod still förutom Liten som rörde sig mellan stol och kyl. Och det resulterade i att han blev som en osynlig figur som flyttar saker på bilden. Och lite så är det ju med barn. Ibland märker man inte hur de stökar och leker utan helt plötsligt är det världens röra. Men så har det ju förstås inte varit med Liten. Han är mer ordningens man och tycker var sak på sin plats och rör sällan till det. 

Och förutom att kundkorgarna nu finns i lager har jag satt ner några finheter till lekköket på sidan. För det är ju "black friday", kanske inte några vrakpriser men lite rabatt.  Så varför inte passa på att köpa julklappar från min lilla butik kinoko.se.

Trevlig helg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skriver något det gör mig glad!!!