fredag 1 juli 2016

En liten resa


Vi har varit på en liten resa med familjen. Egentligen inte så liten faktiskt. Vi flög till min syster som bor i Kalifornien. Bilade i gräsöken, åkte på slingriga skogsvägar uppe i bergen, körde bil längs kusten, plockade amerikanska blåbär, badade i vågor i havet, barnen lärde sig surfa lite,  och så var vi med syster och hennes familj varendaste dag. Det har varit alldels underbart och väldans ledsamt att fara hem. Men nu är vi hemma igen efter 3,5 veckor. Tänkte jag skulle dela med mig av resan här på bloggen en dag i veckan till och börja med så jag inte stressar med det. Hinner jag oftare så blir det fler dagar i veckan.  Sen varvar jag lite med annat så det inte blir allt för mycket om resan. Nu skall bara de där 1700 bilderna tittas igenom. 

Trevlig helg!



2 kommentarer:

Tack för att du skriver något det gör mig glad!!!