onsdag 8 juni 2011

Ett litet café


En skylt har kommit upp på lekstugan och nu produceras det godis, kakor och bakelser för att kunna fylla hyllorna i det lilla lekcaféet.

Idag är det nog dags att sätta igång och göra färdigt mitt bidrag till pysselstaffeten. På fredag är det min tur att visa ett sommarpyssel. Än så länge ser det mest ut som en hög med skräp vilket det egentligen är (för andra). Det jag tänkte göra kommer att ha en plats bredvid lekstugecaféet.


En trevlig onsdag till er som tittar in idag!

Mia

2 kommentarer:

  1. Jag blir så otroligt inspirerad av ditt café. Jag vill också göra ett. Mina ungar lagar väldigt mycket mat ute på verandan nu, med gräs och jord från mina rabatter. Om jag syr och virkar lite mat kanske de låter bli krukorna... Eller också inte. :-)

    SvaraRadera
  2. Du är så inspirerande, stor energi och glädje och desuttom är du duktig som bara det, jag är så kär i kinoko från första ögonkast!

    SvaraRadera

Tack för att du skriver något det gör mig glad!!!