måndag 26 september 2011

Blå basker med rosett


Måndag igen, hoppas ni alla haft en trevlig helg. 1000 meter konst i Huddinge Centrum i lördags och 5-årskalas för lillebror och hans vänner är det vi har pysslat med denna soliga helg. Några nya saker hade jag med mig till "1000 meter konst", bland annat den här blå baskern och små tumlösa vantar som är sydda i samma tyg som den här kjolen.


Jag tycker att detta blå setet påminner om en isprinsessa, det är bara en mysig ullkofta och skridskor som saknas.

Önskar er som tittar in idag en trevlig måndag!

Mia

2 kommentarer:

  1. Vad fint! Jag kan verkligen se en isprinsessa framför mig!

    SvaraRadera
  2. Men ååååh! Vad fint, du är så himla duktig.

    Tack för fin kommentar inne hos mig. Att vara förälder är det svåraste, men det bästa!!!!

    SvaraRadera

Tack för att du skriver något det gör mig glad!!!