tisdag 8 april 2014

Giveaway med kalastema



Just nu har jag en pastellinspirerad kalas-giveaway med på Instagram. Priset är 300 kr att shoppa kalasfina produkter från min lilla webbutik:




Jag tror nog att det är här de sötaste muffins/cupcakeformarna som någonsin gjorts. Lite så man liksom måste spritsa en frosting-badmössa med hjärtan eller silverkulor på .


Papperstallrikarna är så fina att man knappt vågar använda dem... Istället vill man sätta upp dem på väggarna, lite som de där tallriksväggarna man hade på 70- och 80-talet. Vi hade en i köket med lila violer och en matchande klocka.  Jag minns att jag tycket det var så fin. 

Sedan har vi den tjusiga girlangen. Snabbt går det att sätta upp den och lika snabbt går det att packa ner den till nästa kalastillfälle. Och så pompoms, väldans enkla att göra med detta kitt. Lika fina till fest som till vardag.

Ja, det blev ett sådant reklaminlägg för webbutiken men jag kan liksom inte låta bli att visa. Bara några saker.... Jag vill ju dela med mig av mina favoriter precis som med andra saker jag skriver om. 

Så vill ni vara med och tävla hittar ni mig på Instagram, MIAKINOKO heter jag. Söndagen den 13 april drar jag en vinnare, lycka till!

2 kommentarer:

Tack för att du skriver något det gör mig glad!!!