måndag 7 februari 2011

Presentkorten klara

Jag hade lite ensamtid på morgonen och passade på att göra presentkorten som ska delas ut till de tre vinnarna. Lotterna kommer att dras när trollungarna kommer hem och jag hoppas att kameran med inspelningsfunktion kommer fram ur sitt gömställe under dagen.

Istället för vanliga tråkiga kuvert så har jag lagt ner presentkorten i CD-kuvert med fönster. Eftersom pappret är lika fint på båda sidorna kan man välja om man vill ha baksidan eller framsidan på kortet i fönstret.

Imorgon presenteras vinnarna, jag önskar er en härlig måndag.

6 kommentarer:

  1. Håller tummarna för mig själv...

    SvaraRadera
  2. Så fina! jag vill ha, men för att ha det måste man ha vinna lotto, så jag vill oxå vinna! en supersöt kjol, hoppas hoppas hoppas!

    SvaraRadera
  3. ojojoj vad spännande! Kanske blir det en filmsnutt då eller?

    SvaraRadera
  4. Vilka fina presentkort, jag håller tummarna :)!
    Hemlagade powerbars ska absolut göras här hos oss den här veckan. Både jag och dottern kommer nog att gilla dem, vi brukar ibland ha köpis, jag tycker de är rätt dyra, men har aldrig tänkt att man kan fixa själv! Tack för tipset :)!
    Kram/Annie

    SvaraRadera
  5. Fina, å jag håller en tumme för turlott.

    Kram Cia

    SvaraRadera
  6. Härlig saker du gör!
    Mycket inspirerande!
    Lycka till vinnarna.
    Allt gott till dig.
    Sofie

    SvaraRadera

Tack för att du skriver något det gör mig glad!!!