onsdag 4 maj 2011

Inspirerande blog-award

Jag fick den här trevliga awarden av Agneta med bloggen Mrs. Bao och blev så glad. Hennes blogg är väldigt ny för mig och ni som ännu inte hittat till henne, gör gärna ett besök och titta på allt fint hon gör. Glöm inte att besöka hennes butik där hon säljer massor av fina och annorlunda saker. Något som jag föll för är de färglada napphållarna i silikon. Jag har sedan tidigare några i svart men tycker det är lite för stark kontrast till ett vitt eller ljust tyg. För er som tycker det verkar intressant, hittar ni till hennes butik här.

Fem inspirerande bloggar ska man skicka denna vidare till och jag har valt fem väldigt olika bloggar men alla är värda ett besök.

The Shed som gör så mycket fint av gamla fönster

Pepopetora, massor av pyssel och tips på andra bloggar med roligt pyssel

Noamaja som alltid visar så fina bilder

Vita rosor och förgätmigej där du kan få massor av tips på hur du får en bra skörd i trädgårslandet.

Bomsickabom (som jag fått en annan award av som kommer senare) för att hon skriver och beskriver så fint om något som ingen ska behöva gå igenom.

Ha en bra dag!

1 kommentar:

Tack för att du skriver något det gör mig glad!!!