måndag 7 december 2009

Mina favoritskor

Ett litet kort inlägg med en bild på mina favoritskor som kanske nu har gjort sitt. Tänkte ta på mig dem i lördags när jag var på min kusins möhippa (som jag tyvärr inte har några bilder från kanske kan låna av någon) men Kenneth tyckte att de var lite väl nötta. Han har föresten en ny musikblogg som ni hittar här. Där har han gjort en liten Spotifylista med julmusik för den som tycker att det är svårt att förstå att julen är här om 2 1/2 vecka när det är plusgrader och regn. Första låten är Elliots favorit och jag gillar nog alla låtar. Vill ni titta in i den gamla musikbloggen klickar ni här där finns det lite andra listor.

Jag har nog haft skorna i 9 år, de är omålade en gång och färgen blev så tjock att de sprack men jag har fortsatt använda dem. Hade de inte varit så sköna att ha på sig skulle jag nog ha kastat dem för länge sen. Kanske lite sandpapper och ny vit färg och de blir som nya. Eller så får de ligga i ett litet tittskåp. Just nu ligger de i sin lilla originalskolåda med ett ganska trasigt papper.

3 kommentarer:

  1. skjønne sko du har,skjønner godt du vil ha dem på.
    tror nok litt farg på så er de fine til penbruk igjen,
    eller ha dem til pynt som du viser.
    herlig.
    klem fra sylvia

    SvaraRadera
  2. Hej Mia!
    Vilka fina skor, det syns att de slitits med kärlek:)

    Ha en trevlig kväll!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Jag vet hur det känns men mina skor brukar börja lukta och då är det bara att kasta dem :)

    SvaraRadera

Tack för att du skriver något det gör mig glad!!!